piątek, 27 stycznia 2012

post 26.




witam ;). dziś zdjęcia z najnowszej serii. jest zimno? owszem i w sumie nawet tego chciałam. ale teraz nagle zatęskniłam za latem. powód? hm, chyba brak. po prostu zawsze chcemy czegoś, czego obecnie nie mamy.
+ katar, kaszel . = uroki zimy. ahh : d




Trudno jest zapomnieć kogoś, kto dał ci dużo do zapamiętania 

Potrzebuję Cię jak powietrza. Nic na to nie poradzę. To nie wybór. To konieczność! 

przykro jest patrzeć jak ludzie zmieniają się pod wpływem innych i gubią to ciepło które kiedys emitowali 

szczerość to podstawa, żeby przejść przez życie 

nie chcę, żebyś mi mówił, że kochasz. nie chcę, żebyś chwalił się kolegom, jaką to masz cudowną dziewczynę. nie chcę, żebyś ustawiał sobie jakieś żywcem skopiowane z internetu opisy na gadu. chcę, żebyś to CZUŁ. 

nigdy nie jest za późno na przeprosiny. czasem jest tylko zbyt późno, żeby wybaczyć. 

Jeśli ktoś był dla Ciebie ważny, nie zapomnisz go. I nieważne czy to był chłopak, czy przyjaciel czy chomik. 

Życie jest krótkie , więc łam zasady , wybaczaj szybko, całuj powoli, kochaj szczerze , śmiej się bez opamiętania i nigdy niczego nie żałuj. 

wielka miłość? ta chyba tylko w filmie, bo w życiu trzeba myśleć realistycznie. 

Uwielbiam te dni,kiedy pomimo pochmurnego nieba chce mi się uśmiechać do każdego i cieszyć się, tak po prostu tym co mam. 

To nie tak że zawsze moje oczy natychmiast zachodzą łzami kiedy usłyszę Twoje imię, czasami łzy pojawiają się dopiero po minucie. 

był ideałem. 

kiedyś trzeba postawić kropkę i napisać nowe zdanie. 

Nawet nie chce mi się płakać. Rozczarowana też nie jestem. Przecież wiedziałam, że tak będzie. 

im więcej myślę tym bardziej nie wiem o co mi chodzi 

jeśli ma się dla kogo wstawać kocha się nawet poniedziałki. 

Teoretycznie to już koniec, ale w środku coś jednak nie pozwala zapomnieć. 

te momenty które trudno wybaczyć, teraz przeszłość już nic nie znaczy. 



1 komentarz: