wtorek, 24 stycznia 2012

post 25.




                  
                  Najgorsza jest świadomość bycia nikim, dla kogoś kto jest dla nas wszystkim. 



Zepsuta kobieta należy do tego rodzaju istot,których mężczyźni nigdy nie mają dosyć. 


Tajemnica sukcesu jest tak prosta, że większość ludzi jej nie zauważa. Możesz mieć wszystko, czego pragniesz, jeśli tylko chcesz tego dostatecznie mocno i jeśli konsekwentnie będziesz iść śladami tych, którzy przed Tobą dotarli do tego samego celu. 

Najbardziej nie lubię momentów, kiedy zaczynam doceniać człowieka, którego straciłam. Kiedy rozumiem ile dla mnie znaczył, a jedyne co mi pozostało to żyć ze świadomością, że nie mam szans na jego odzyskanie... 


Uśmiechała się. Bawiła się wszystkimi. A tak naprawdę nie umiała o nim zapomnieć. 


Wszyscy chcemy tego, czego nie możemy mieć. Przyzwoitość istoty ludzkiej polega na zaakceptowaniu tego faktu. 

Nawet najlepsi przyjaciele mogą nas czasem zranić i trzeba im to wybaczać 

Bo nieraz jak głupi czekamy na coś co nigdy nie nadejdzie. 

Czekanie sprawia, że gorzknieje cała miłość w nas. 

W ciszy Twoje serce znajdzie odpowiedzi, których rozum znaleźć nie potrafi. 

nawet nie wiesz że każdym swoim spojrzeniem ranisz moje serce 

Jedno wiem : masz zaburzenia emocjonalne psychiczne, uczuciowe i w ogóle, a ja mam to w dupie. 


Nasze twarze za uśmiechem skrywają ciemność. 

Uważaj jak tańczysz, bo życiowy parkiet bywa śliski. 

Za każdym razem, gdy zdmuchuję świeczki na torcie, gdy znajdę czterolistną koniczynę, gdy zgadnę, na którym policzku mam rzęsę, zawsze wtedy robię to samo. Wymawiam w myślach to samo życzenie, życzenie związane z Tobą. 

Mężczyźni pragną zawsze być pierwszą miłością kobiety. Kobiety zawsze pragną być ostatnim romansem mężczyzny. 


Między mężczyzną a kobietą przyjaźń nie jest możliwa. Namiętność, wrogość, uwielbienie, miłość - tak, lecz nie przyjaźń. 

Jeżeli chcesz wiedzieć, co ma na myśli kobieta, nie słuchaj tego co mówi - patrz na nią. 









1 komentarz:

  1. Bardzo twórcze ilustracje , wzbudzają we mnie bardzo pozytywne emocje + interesujące opisy ;*
    ale jestem mądra uhuhuhu . ;****
    Czesia .

    OdpowiedzUsuń